کارگران در سلول انفرادی 240 هستند
خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان

تهران:تعدادی از کارگران بازداشت شده اول ماه می از جمله حسین اکبری،ستار امینی،محمد گیلانی،عبدالله وطن خواه،حسن شفا،حمید شرفی،عزیز یاری،مصطفی حاتمی،ناصر ابراهیمی،جمشید رجبی،داوود میرزایی،عزیز محمدی،نبی معروفی،اسدالله اقبالی،و نودهی پس از 5 روز حبس در بخش عمومی زندان اوین به بازداشتگاه انفرادی 240منتقل شدند.

در اول ماه  می -11 اردیبهشت روز جهانی کارگر تعدادی از کارگران در تهران و حومه بازداشت شده اند که از جمله این بازداشت شدگان تعدادی ازاعضای تعاونی  مسکن فلزکار و مکانیک می باشند ازجمله حسین اکبری،ستار امینی،محمد گیلانی،عبدالله وطن خواه،حسن شفا،حمید شرفی،عزیز یاری،مصطفی حاتمی،ناصر ابراهیمی،جمشید رجبی،داوود میرزایی،عزیز محمدی،نبی معروفی،اسدالله اقبالی،و نودهی در محل تعاونی خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و راهی زتدان اوین شده که روز چارشنبه 16 اردیبهشت آنها را از بند عمومی به بازداشتگاه Ø �نفرادی 240 منتقل نمودند.

گفته میشود افراد نامبرده که در جریان برگزاری اجلاس سالیانه تعاونی  در محله نعمت آباد در حومه تهران بازداشت شده اند 2 روز پس از بازداشت منازلشان توسط نیروهای امنیتی مورد بازرسی قرار گرفته و تعدادی کیس کامپیوتر کتاب و .. این کارگران ضبط شده است.

پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388


May 14th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی